bbarajag

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Sjöstedt - 6 juli 2013 21:25

Jag har testat att blogga förr, det brukar inte bli så intressant men aja. Hej ! Igår fick jag ett besked som de flesta nog ser som "bra". Men nej, jag ser inget som helst bra med det här faktiskt. Socialen vill att jag ska flytta till min mamma i augusti, jag förstår iiiingenting! De kan inte göra så! Jag kan inte bo hemma hos mamma eller pappa, det går inte. Det funkar inte. Jag kommer inte klara det. Inte NU! För mindre än ett halvår sedan bodde jag på behandlingshem, jag håller fortfarande på att liksom "vänja mig" vid allt. Jag är inte REDO att flytta hem. Det kanske låter lite töntigt men det är jag inte. Verkligen inte. Allt är uppochner nu. Kaos. Total kaos i mitt huvud. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte var jag ska bli av. Vet inte hur jag ska göra. Vet inte någonting. Mitt huvud kan inte hantera detta...för mycket på en och samma gång. Jag måste skriva för att kunna leva, men jag är så trött på att min röst aldrig blir hörd! Jävligt trött på det faktiskt. Så därför gör jag en blogg istället..det kanske gör min röst mer hörd? Man kan ju alltid hoppas.
Nu ska jag gå på toa & sedan ska jag bädda ner mig i min supersköna sääääng!

Och imorn bär det av till Lönsboda typ tio på morgonen...jag kommer vara en zombie, jag lovar! Ska träffa Linus och Nicklas och följa med dom för att typ trimma Nickes bil eller nått sånt dära grejs. Så länge jag slipper vara ensam så är jag glad jao. Natti folk ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards