bbarajag

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Amanda Sjöstedt - 24 juli 2013 20:05

Blev inget besked idag. Idioten sket i att ringa -.-"
Men Nicklas kom iallafall hit och visst, det tog ett tag, men jag blev till slut på bättre humör och nu har vi bestämt att vi ska vara glada. Jag är glad om han är glad. Och han är glad om jag är glad. Inget ska få göra mig ledsen. Så jag håller humöret uppe och tittar på glada filmer och känner mig tuff! Och det blir nog att sova tidigt idag, måste sova. Har inte gjort det på två nätter nu. Duktigt Amanda, duktigt.
Aja, nu ska jag gå på toa och sedan fortsätta titta på min film (y)

Av Amanda Sjöstedt - 24 juli 2013 13:27

Klockan två ska Anders ringa Anci... Orkar inte vänta. Har så ont i magen, mår så dåligt. Vill att det ska vara ett bra besked. Det SKA det vara. Det MÅSTE det vara. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Om han inte ringer vid två så ska Anci ringa och ringa tills hon får ett svar. Tur att man har någon som verkligen hjälper iallafall!

Av Amanda Sjöstedt - 24 juli 2013 00:43

Har inte haft något internet så har inte kunnat skriva något. Imorgon (eller ja, "idag" blir det ju egentligen men aja) så ska soc komma med besked om hur det blir med den dära hemflytten....jag vill verkligen inte. Inte nu. Inte än. Det krossar mig totalt. Hela jag rasar samman. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte gå här och vänta mer. Jag vill ha ett besked. Ett bra besked. Jag kommer inte kunna hantera ett dåligt. Det kommer jag verkligen inte kunna... Jag har gråtit till och från hela dagen. Är så rädd. Klarar inte det här. Jag måste få stanna här, för att inte bli som förr. Jag måste.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards