bbarajag

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Första oktober

Av Amanda Sjöstedt - 1 oktober 2013 17:52

Blev förbannad på BUP igår.. För varenda grej man gör/säger är "ett tecken på att jag faktiskt kan ha adhd". Men herregud jag bryyyyr mig inte, inte längre, inte alls.
Träffade inte Nicklas heller igår och mådde skit hela kvällen pga ångest i massor så att jag nästan spydde. Men somnade iallafall gott när jag gråtit ur mig alla tårarna. Idag är humöret helt klart bättre och imorgon SKA jag träffa Nicklas (antagligen, men har iallafall övertalat mig själv det så att jag kan hålla humöret uppe och ha något att se fram emot).

Skolan går bättre och bättre dag för dag och jag mår skiiitbra. Förutom möjligtvis på spanskan (pga att jag avskyr läraren, blöblö dryg människa). Men förutom det så går det verkligen riktigt bra. Jag är på alla lektioner, är till och med med på idrotten, äter lunch på skolan, pratar med folk, gör mina läxor och prov och jag är så STOLT över mig själv.
Nu ska jag äta upp min mat och sen titta på Vänner!
Kramen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sjöstedt - 23 oktober 2013 20:15

Igårkväll när jag messade med Nicklas så insåg jag ett par grejer som jag trott att jag insett förut, men bevisligen inte. 1) Det fungerar inte att lägga över alla mina problem på andra människor, ibland måste man bita sig i tungan, ta ett djupt ande...

Av Amanda Sjöstedt - 22 oktober 2013 09:55


Idag är jag placerad i sängen och tänker inte göra någonting alla. Har ont i halsen och huvudet men känner mig iallafall bättre än vad jag gjorde för några dagar sen. Så jag vilar som satan idag och ska somna tidigt med så att jag blir helt frisk nu ...

Av Amanda Sjöstedt - 20 oktober 2013 20:17


Gårdagen spenderades hemma hos Nicklas med att ominstallera min dator, titta på Bert och en film om en blondie tjej som går med i militären. Sedan gick vi en extremt lång skogspromenad med Rex och det kändes som om hela världen var vår. När man g...

Av Amanda Sjöstedt - 18 oktober 2013 20:47


Fredag igen ja. Veckorna går snabbt som satan nuförtiden känns det som. Dagarna långsamt och veckorna snabbt. Imorgon ska jag och Nicklas fixa med min dator så att den slutar sega. Känns som om jag förstår hur mycket som helst nuförtiden. Til...

Av Amanda Sjöstedt - 16 oktober 2013 11:47

Igår efter skolan så mötte jag upp Rebecca, Nicklas mamma, och deras nya hund Rex och vi gick och handlade och sedan mötte vi Jossan vid bussen. Vi gick hela vägen hem till Nicklas och det var hur skönt som helst att liksom bara gå! Och speciellt med...

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards