bbarajag

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Amanda Sjöstedt - 3 oktober 2013 22:21

Blir galen på min jävla mensvärk! Jag har inte mens, men har mensvärk, och det är otroligt drygt, haha. Ligger här och bara "neeeeej", typ.

Ligger nerburrad under min tjocka mysiga filt och mitt duntäcke och tittar på Pelle Svanslös och bara allmänt njuter av livet. Pelle Svanslös är så bra! Fast det är så synd om Pelle, men emellanåt förtjänar han ju Måns dumma kommentarer för Pelle är ju heller inte perfekt. Han är mallig och kaxig och tror att han är bättre än alla andra. Men samtidigt så är han så fin och söt, så man kan inte låta bli att gilla honom. Nu ska jag sova, natti natt.

Av Amanda Sjöstedt - 3 oktober 2013 07:21

Igår så träffade jag Nicklas, vi åt pizza på Viking och sen spenderade vi kvällen med att titta på Johan Falk och Vänner och sen somnade vi till Pelle Svanslös.
Att somna med honom är underbart..att vara i hans famn och anfalla honom med pussar och kramar hehe. Vi kanske ska träffas sen idag med, om han orkar. Annars ska vi iallafall träffas imorn för då är han ledig.

Hmm. Jadu. Jag älskar den pojken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards