bbarajag

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Amanda Sjöstedt - 18 oktober 2013 20:47

Fredag igen ja.
Veckorna går snabbt som satan nuförtiden känns det som. Dagarna långsamt och veckorna snabbt. Imorgon ska jag och Nicklas fixa med min dator så att den slutar sega.

Känns som om jag förstår hur mycket som helst nuförtiden. Till exempel idag på matten, blev helt förvånad! Jag förstod en massa, jobbade ikapp helt enormt mycket och är så stolt över mig själv. Allt känns bra!!!!! Också hade jag fysik prov med idag och det kändes verkligen som om det gick bra denna gången (det var två ord jag inte kunde, en grej jag inte förstod och en annan grej som jag var lite förvirrande gällande men tror att jag gjorde rätt) DETTA KOMMER BLI SKITBRAAAAA!!!!!!
För tillfället ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på Segemyhr. Det är en grymt rolig serie så jag rekommenderar alla att se denna muppiga serien! :D nu ska jag glo lite till och sen sova. Hoppas alla har det bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards