bbarajag

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Amanda Sjöstedt - 15 juli 2013 17:31

Har nyss duschat och nu ligger jag i sängen, ska snart orka resa på mig och släcka lampan, sedan ska jag titta på Monster Vs Aliens och om jag har tur slipper jag en massa jobbiga tankar. Imorn blir förmodligen en bra dag, för då ska man träffa de bästa människorna nånsin. Så det enda jag kan göra nu är väl typ att titta på film, inte tänka på grejer som gör mig ledsen och istället tänka på att imorgon SKA bli en dag. Också hoppas jag på att Anci kommer hem strax så att jag kan få äta McDonalds mat! :D haha btw så har min lillebror skaffat snapchat och sötnöten skickar värsta övergulliga mongobilderna till mig som får mig att sakna honom ännu mer. Men ska nog åka till dom nästnästa helg kanske :)

Ser så muppigt ut att han ritat dit tårar oxå men ändå sååå gulligt! :*

Av Amanda Sjöstedt - 15 juli 2013 16:29

Jag vet inte. Det känns så uppochner. Och jag vet inte ens VAD det är som känns uppochner... Det kanske är jag som är uppochner? Känner mig så försvunnen. Brukar inte känna såhär. Brukar antingen vara hur glad som helst och bara njuta av livet, eller så är jag superledsen och ligger och gråter hela tiden. Nu är det liksom som att jag...inte finns. Jag känner mig tom och ensam. Bortkommen. Försvunnen. Vet inte riktigt varför. Kanske är det för att jag är så totalt misslyckad och var jag än går så är det något med mig som är fel... Alltid. Jag är så trött på det. Blir så ledsen. Det känns som om att när jag ser de bra grejerna med mig själv, så ser alla andra det dåliga. Och när jag ser det dåliga så ser alla andra det bra. Det är jobbigt. Och det går upp och ner i vågor hela tiden. Och det knäcker mig. För det känns hela tiden som om folk försöker förstöra min glädje och jag klarar det inte. Den lilla glädje jag har, de fina personerna jag har i mitt liv.. Jag behöver det. Annars klarar jag inte mig igenom all skit som hela tiden är omkring mig. Jag vill inte krossas, än en gång, under mina egna problem. Jag kommer inte klara det. Vet inte längre vad jag ska göra. Har gått vilse i mig själv. Det enda jag vill är att jag nån gång ska kunna nå upp till folks förväntningar. Slippa gnäll. Bli omtyckt.
Tur att jag iallafall har någon här i världen som tycker om mig och som kan kramar och trösta mig när allt är jobbigt. Tycker om dig.

Av Amanda Sjöstedt - 15 juli 2013 10:45

Trevligt att ligga i sängen och gråta såhär på morgonen.. Början på en bra dag... Haha tror inte precis det.. -.-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards