bbarajag

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Amanda Sjöstedt - 31 juli 2013 18:35

Är så trött på mig själv. Just saying. Orkar inte med att jag är så respektlös och idiotisk hela tiden. Måste sluta med det. Visst, jag har blivit en myyyycket bättre människa jämfört med hur jag var förr, men detta funkar inte. Jag måste bättra mig mer, men samtidigt så får jag inte förlora mig själv på vägen. Och det vet jag att jag inte kommer göra, men ändå. Vill inte vara rädd för att alla de som verkligen betyder nått för mig ska sluta tycka om mig.

Av Amanda Sjöstedt - 31 juli 2013 10:45

Ärlighet varar längst, det är ju så det ska vara. Men varför känner jag mig då så misslyckad efter att berättat den enda grej jag inte ljugit om. Jag ville att det skulle vara bra att jag sa det, jag trodde jag var duktig som var ärlig. Men tydligen inte. Nu känner jag mig så enormt misslyckad och vet inte vad jag ska göra, har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Håller på att bryta ihop totalt. Jag klarar inte detta. Jag försöker intala mig att jag gjorde rätt som var ärlig men samtidigt ångrar jag att jag ens sa något. Vissa grejer ska man inte säga.. Vissa hemligheterna ska man inte berätta helt enkelt. Klart man inte ska ljuga heller, men ändå. Jag orkar inte med mig själv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards