bbarajag

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Amanda Sjöstedt - 17 juli 2013 22:03

Lägger ut lite egobilder bara för att jag är så himla uttråkad och inte har något bättre för mig xP höhöhö

Också nu kommer det lite äldre bilder xP

Av Amanda Sjöstedt - 17 juli 2013 21:35

Höhöh skoj liv man har osv jao. Har legat och tittat på Hem Till Midgård hela dagen och man tröttnar ju fan aldrig på dom, de är ju så överdrivet efterblivna hahaha. Imorn blir det att dra till Sjöbo halv åtta på morgonen och åka hem därifrån klockan ett. Ska träffa mormor och gå en liten runda på Sjöbo marknad. Varje år så länge jag kan minnas har jag vart hos mormor när det är Sjöbo marknad så varför inte vara det även detta året? Och sen att det gör mormor så glad att jag kommer är ju bara en fördel som gör mig ännu mer taggad att åka dit, det var ett tag sen man träffade henne och morfar. Världens bästa. Ska bli kul att träffa dom, trots att det bara blir i tre timmar.

Av Amanda Sjöstedt - 17 juli 2013 11:33

Igår så träffade jag Ronja i Hässleholm och vi gick till ICA Maxi och kollade rundor, köpte coca cola och sedan gick vi till någon skola där vi satte oss på ett pingisbord och ritade på ett sittunderlag som Ronja hittade när vi sprang över vägen. Sedan gick vi hem till Ronja och skulle värma pan pizza men sedan kom vi på att vi var tvungna att gå till tåget, och då kunde inte Ronja följa mig för att hon hade ugnen på så hon följde mig bara ut genom porten, lyckades låsa ute sig själv och jag fick hitta till stationen själv.. Också var tåget försenat vilket gjorde mig jävligt irriterad i och med att jag skulle med bussen till Lönsboda direkt när jag kom till Osby. Anci snackade med busschauffören så jag hann med bussen ändå sen. Så jag var med Nicklas, Linus och Kevin ett tag och åkte sedan hem och la mig.
Idag när jag vakna (för en stund sen) så kände jag mig på rätt så bra humör, men nu vet jag inte. Vill bara gråta... Behöver en kram.. Men äh, skitsamma. Blir väl att ligga i sängen hela dagen och glo på film eller nått. Kanske dra ner till bibblan sen och lämna böckerna jag lånade för ett tag sen och kanske låna nya böcker.. Jag vet inte. Jag orkar inte ens bry mig. Får se. Tar dagen som den kommer och ska försöka vara glad. Bestämma mig för att jag ska fan vara glad nu. Så deså. Bwä. Lägger ut lite bilder från igår när jag var med Ronja och sedan får jag väl orka mig upp ur sängen och gå och äta frukost eller nått. TJALALA.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards