bbarajag

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Amanda Sjöstedt - 29 september 2013 22:03

Jag har ett problem. Och det problemet heter Amanda Sjöstedt.
Jag har såna väldiga problem med att TÄNKA MIG FÖR. Jag jobbar på det..men det är svårt. För jag jobbar samtidigt med tusentals andra saker som jag försöker blir bättre på. Kanske vore det enklare om jag tar ett problem i taget. Och börjar med det här att lära mig tänka mig för..
Det är nog smartast. Och EFTER det så kan jag ta tag i allt det andra. Mitt huvud är fullt med grejer jag gör fel, grejer jag gör dåligt och grejer jag vill bli bättre på. Det är ju det enda jag går rundor och tänker på nu för tiden! Att jag måste bli bra. MEN JAG ÄR JU REDAN BRA. Klart att det fortfarande finns saker jag måste bättra mig med, men det funkar inte att göra allting på en och samma gång som jag gör nu. Mitt huvud kommer sprängas om jag fortsätter såhär. Inte konstigt att jag får ångest och bryter ihop titt som tätt.
Så alltså, från och med imorgon börjar jag ta tag i det här med att tänka mig för, och SEDAN tar jag tag i det andra. Bättre att göra en "to do- lista" eller något i den stilen istället, så slipper jag gå rundor och tänka på allting hela tiden.

Haha, tänk att jag kom fram till allt detta klockan tio en söndag kväll. Känns ju bra att jag iallafall kommit fram till NÅGOT. Och kanske beror det på att jag för bara nån timme sen satt och darrade, kramade en filt, grät och slängde min mobil i sängen. Och samtidigt som jag satt där så insåg jag hur himla patetisk jag är som tror att lilla jag verkligen kan klara av ALLT detta på en och samma gång. Om jag ska vara ärlig tror jag nog inte att någon människa alls klara det, haha. Nu ska jag strax sova, ska bara lugna ner mig ännu lite mer.
Kramis

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards