bbarajag

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Amanda Sjöstedt - 8 september 2013 18:41

Idag har vart lika slappt som igår, jag har laddat hem snart alla sesonger av Friends så sitter och tittar igenom avsnitt efter avsnitt efter avsnitt nu. Är är detta jag får spendera resten av veckan med att göra också, så slipper jag tänka lika mycket också.
Vaknade upp med värsta ångesten imorse och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Ville bara spy. Eller gråta. Eller helst av allt båda grejerna samtidigt. Förmodligen var det pga en jävligt obehaglig dröm jag hade inatt som bestod av en massa oro och tårar, men en bra grej i drömmen var den delen där Nicklas var med och vi satt bredvid varann i en soffa och han la sin hand på min kind, sa att jag var fin och kysste mig. Det var typ det enda bra med drömmen, verkligen. Allt det andra var bara grått och jobbigt och jag höll på att drunkna i ett hav med en bil osvosv. Inte skoj alls kan jag säga. Och nu ligger jag och lyssnar på Nationalteatern och ska strax titta vidare på Friends. Jag har coca cola och djungelvrål och livet känns okej. Jag klarar detta. Jag har ju klarat grejer som vart tusen gånger värre så varför skulle jag inte klara detta. Nästa helg ska bli totalt underbar, mysig och perfekt och jag ska krama min pojke massor. Tänker på det istället, så löser sig allt.
Imorn är det skola igen och jag pallar inte. Är fortfarande för sjuk för att vara med på idrotten så det ska jag skita i hade jag tänkt, inte lönt att vara med när man liksom knappt ens kan gå bara några meter utan att nästan dö av värsta hostattacken, haha. Sen e det tisdag, onsdag och torsdag. Tre långa dagar som jag hoppas ska gå så snabbt som möjligt iallafall. Japp. Nu känner jag mig väldigt positiv helt plötsligt, åh yeah, jag e grym, klarar allt bara jag vill det, är fin som jag är och helt underbar osv osv .
Puss och kram.

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards