bbarajag

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Amanda Sjöstedt - 21 september 2013 23:20

Haft en superdupermysdag idag. Först så höll jag Nicklas sällskap när han städade garaget och kände mig en aning elak som inte hjälpte till(men jag sa faktiskt att jag kunde hjälpa till om han ville men det ville han inte haha) och sedan så fortsatte dagen med soffmys med Nicke och Jossan. Jag och Nicklas har legat i en ända av soffan och glott på Johan Falk och Jossan har legat i andra ändan av soffan och tittat på Andra Avenyn haha. De två är verkligen helt underbart sällskap, blir så glad av dom.
Nu ligger jag och tittar på Oliver och Gänget och ska strax sova för imorn kommer Nicke hit och jag ska tvinga honom titta på Vänner med mig, mohaha, så ond jag är.
Ikväll är jag på kalaspuffshumör (haha jag kanske borde göra en ordlista med alla mina konstiga ord jag hittar på hela tiden;)) , vet inte riktigt hur man ska förklara kalaspuffshumör haha, men det är väl typ....kalaspuffigt. Helt sött, gulligt och luftigt typ. Vet inte riktigt hur man ska förklara, haha. Men ja, de som känner mig är rätt van vid mina förklaringar så de brukar förstå höhö.
Godnatt människor, hoppas alla haft en super dag! (och nu kommer två söta bilder på Nicklas katt Zero haha, helt underbar kisse)

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards