bbarajag

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Amanda Sjöstedt - 7 augusti 2013 11:23

Jag känner att jag bloggar rätt så ofta haha, undrar om det ens är någon som läser. Förutom typ min moster :P

Just nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med Anci, Cecilia och Ancis kompis Ewa. Jag sitter och dricker apelsinjuice som om det var vatten eller något haha, jag hade fan kunnat dricka flera ton av apelsinjuice. ÄÄÄÄLSKAR!
Snart ska jag städa rummet lite snabbt och lätt, sedan fixa mig och sedan vid två blir det att dra till Lönsboda och träffa muppen. Ska hjälpa han med veden och sedan tänker jag anfalla hans säng och krama hans kuddar. Mohahah. Så ond jag är :') Seriöst, jag älskar verkligen hans säng haha. Och sen ska jag leka med hans katter också, åh dom söta små liven. Man får ju aldrig nog av dom heller, de är ju så otroligt underbara! Haha.
Nä, nu ska jag sluta uppehålla er med mig tråkiga snack. Hoppas alla får en superbra dag! :))

Presentation

jag måste bara få skriva av mig och i ett försök att göra min röst hörd skriver jag den här bloggen. hakuna matata.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards